Datum vydání: 15.05.2018
„Tím odlehčili plícím města i jeho obyvatelům. Množství ušetřených emisí se rovná bezmála dvaceti šesti tisícům kilogramů oxidu uhličitého, který by jinak skončil v ovzduší,“ zdůrazňuje přínos kampaně Anna Petříková, kampaňová koordinátorka z Nadace Partnerství.
„Ti, kteří v květnu absolvují více jak dvě třetiny cest do práce na kole, mají možnost získat některou z cen,“ vysvětluje základní pravidla Anna Petříková.
„Vezměte své kolegy a dejte si ještě jeden týmový výjezd. Vedle vyhlášení výsledků a občerstvení máme tombolu pro všechny týmy přítomné na vyhlášení. Poprvé navíc představíme evropský standard Certifikovaný zaměstnavatel, který od letoška spouští Nadace Partnerství,“ odkrývá pomyslný finiš kampaně Anna Petříková.
„Právě podmínky v práci jsou pro mnoho lidí jedním z hlavních důvodů, proč na kole do práce nejezdit – nemají se kde převléknout, vysprchovat, nemají bezpečné místo pro kola,“ podotýká Anna Petříková s tím, že pro zaměstnavatele jsou „cyklozaměstnanci“ naopak přínosní.
„Lidé, co se dopravují do práce na kole nebo pěšky nejenže zvyšují prestiž svého zaměstnavatele jako společensky zodpovědného, ale například šetří i náklady firem na parkování,“ uzavírá Anna Petříková.
Přihlášený uživatel:Nejste přihlášen(a).