Datum vydání: 03.04.2017
“...Byla to má chyba, ale prostě to nechápu... Byl jsem blízko bariéry, to jo, ale hlídal jsem si to... Myslím, že to byl svetr nebo něco takového...Když trefíte plůtek, jste hned na zemi, vaše kolo tam zůstane, ale já jsem něco ucítil a pak ještě mohl pokračovat dál. Nespadl jsem hned a má řidítka se neotočila..."
“Každý rok se takhle dá jet, když jedete sami. A já jsem byl v čele, oni jeli za mnou. Potom jsem se ale zachytil za svetr nebo nějakou vlajku a pak najel do bariéry. Předtím jsem od ní byl ale dostatečně daleko..."
“... Tým Trek jel naplno, jen aby mě dojeli. Říkal jsem si, jestli mě dojedou a budou tahat dál, dotáhneme ten únik. Jenže oni pak svěsili nohy... Byli jsme přitom šest sekund (za uprchlíky) a já nechápu, proč je nechtěli dojet... A jsme zase u toho, jeli jak kdybych byl v čele závodu já, přitom nám ujížděli jezdci v úniku a nakonec jeden z nich vyhrál závod."
Příspěvek sdílený CYCLING UPDATES + ROAD BIKES (@pro_tour_cycling), Dub 3, 2017 v 6:48 PDT
Příspěvek sdílený CYCLING UPDATES + ROAD BIKES (@pro_tour_cycling),
Nový Diverge 4 posouvá hranice komfortu a univerzality.
Přihlášený uživatel:Nejste přihlášen(a).