Pozvánka Regionem Orlicka 2022

Datum vydání: 21.06.2022

Sportovní klub policie Duha Lanškroun připravuje na termín 36. ročník Mezinárodního cyklistického závodu Regionem Orlicka pro kategorii Junior.

Hlavním dějištěm  závodu  bude  město Lanškroun a silnice v Pardubickém a Olomouckém kraji. Jedná se o sportovní akci s dlouholetou tradicí. V minulosti v závodě zvítězili sportovci, kteří nám dělají radost i v současné době. Jen namátkou jména sportovců, kteří uspěli v našem závodě a která se později objevovala ve výsledkových listinách světových soutěží: V ročníku 2005 zvítězil domácí závodník Leopold Konig, o rok později byl nejlepší Slovenský reprezentant Peter Sagan, v ročníku 2011 zvítězil odchovanec našeho klubu  Daniel Turek, kterého v roce 2013 nahradil další bývalý závodník našeho klubu Michal Schlégel. Naposledy Český závodník vyhrál v roce 2016, kdy se vítězem stal dnešní reprezentant ČR Jakub Otruba. V roce 2020 zvítězil další Český Talent z líhně Mapei Merida Kaňkovský Pavel Bitner.

Program:

Pátek 29.7.2022 Lanškroun

16:00 Představení závodníků, zahájení závodu na náměstí M. Marků

17:00 start I. etapy "Výprachtické" – Silniční závod 75 km na okruhu: Lanškroun, Nepomuky, Výprachtice, Heřmanice, Chudoba, Albrechtice,  Lanškroun. Na trati jsou v dvě Horské prémie na Chudobě  v prvním a ve třetím kole, Rychlostní prémie bude ve druhém okruhu na příjezdu do Lanškrouna. Okruh absolvují závodníci 3x a v cíli na Náměstí M. Marků je budeme očekávat v 18:30 – 19:00 hodin.

Sobota  30.7.2022 Lanškroun

Je na programu II. etapa "Nepomucká" Časovka jednotlivců na trati Lanškroun, Nepomuky a zpět

Start v ulici Kralické u firmy DOTA.

Jede se na uzavřené trati pro veškerý provoz. Vjezd pro čerpání PHM u Firmy DOTA Bude povolen.

Start:  První závodník odstartuje v 9:00 hodin, Cíl  je naplánován na 11:30 hod.

Objízdná trasa pro ostatní dopravu je vedena z Lanškrouna směr Třešňovec a Horní Čermnou směr Nepomuky. Obrácený směr vede: Nepomuky, Horní Čermná, Třešňovec, Lanškroun.

Sobota  30.7.2022  Jablonné nad Orlicí

Start 15:00 hod. start náměstí 5. Května - III.etapa - Králická - silniční závod.

Řazení závodníků a Slavnostní Start se uskuteční v  prostoru náměstí v Jablonném nad Orlicí. Po slavnostním startu se vyjede po silnici č. I/11 směr Žamberk. Na křižovatce za železničním přejezdem vpravo po silnici č II/311 směr Těchonín, Celné křiž. vpravo, Mladkov, křiž. vpravo po sil. č. II/312, Dolní Lipka, dále křižovatka se sil. I/43 směr Králíky. Králíky odbočka vlevo směr Velké Náměstí, po průjezdu náměstím křiž. Malé Náměstí vlevo po sil. č. II/312 směr Červený Potok. Na křiž. u Kostela vlevo po sil. č. 31227  směr Dolní Morava, Horní Morava, křiž. vlevo po místní komunikaci směr Horní Lipka. Na vrcholu stoupání křiž. vlevo po sil. č. 31222 směr Horní Lipka, na konci obce Železniční přejezd, dále křiž. vlevo směr křiž. se sil. č. II/312 směr Králíky. Králíky kruhový objezd Druhý výjezd dále po silnici č. I/43 směr Červená Voda, Železniční přejezd, kruhový objezd, třetím výjezdem po silnici I/11 směr Červená Voda, křiž. se sil. č.31230   Moravský Karlov vlevo, Žel. Přejezd Bílá Voda, Křiž. Moravský Karlov vpravo směr Písařov po sil. č. 31234, Písařov křiž. se sil. č. I/11 vpravo, křiž. se sil. I/43 Bukovice vlevo, Štíty, dále po silnici č. I/43 směr Lanškroun, Lanškroun, Kruhový objezd vpravo, Lanškroun po ul. Nádražní směr Nám. M. Marků Cíl. .

Neděle   1.8.2021   9:00 hod.  start Nám. M. Marků - IV. etapa - silniční závod, Regionem Orlicka Řazení závodníků na startu  bude probíhat za uzavřeného provozu na  Nám. M. Marků.

Trasa IV. Etapy  je vedena: Výjezd z města po ulici Dobrovského  sil. č.I/43, křiž. ul. Kralická Vlevo po silnic II/311,  dále Nepomuky,  Horní Čermná, Dolní Čermná, Verměřovice,. Letohrad, Horská prémie  Šedivec vlevo na sil.č.I/11, Rychlostní prémie Žamberk, dále směr Dlouhoňovice, Hejnice, České Libchavy, Horská prémie  Rozsocha, dále Rviště,  Libchavy,  Ústí nad Orlicí,  Horská prémie Andrlův Chlum,  směr Řetůvka , Rychlostní Prémie  Řetová,  Přívrat přímo, křiž. Nad Kohoutem, Rychlostní prémie Náměstí Česká Třebová, dále po Sil. směr Skuhrov, Ostrov, Lanškroun Kruh. Objezd Vlevo, Nám, M. Marků Cíl. V cíli budeme závodníky očekávat v 11:00 hodin.

Další potřebné informace na www.skpduha.cz.

Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ►

Reklama

Aktuální novinky a videa

Cape Epic 2024: Stošek s Vakočem vstupují do elitní desítky
18.03.2024 | Kategorie: MTB
Jihoafrická republika hostí legendární závod Cape Epic pro dvojice na horských kolech, a první etapa již nabídla napínavé souboje na trati dlouhé 88km s převýšením 2450m.
AKCE TÝDNE: Nejvýhodnější týdenní nabídky (18. 3 - 24. 3. 2024)
18.03.2024 | Kategorie: ostatní, akce týdne
Nový týden, nová vlna slev! Přinášíme Vám čerstvou dávku výhod a jedinečných příležitostí. Pojďte s námi objevovat nejnovější a nejatraktivnější nabídky týdne.
Cape Epic 2024: Prolog ovládli Schurter s Finim, Stošek s Vakočem obsadili 15. místo
17.03.2024 | Kategorie: MTB
Ve sluncem rozpálené Jihoafrické republiky se rozpoutal další ročník tradičního etapového závodu Cape Epic dvojic na horských kolech. V pelotonu, který se vydal na neúprosnou pouť vyprahlou krajinou, nechybí ani tři české dvojice.
Specialized představil novou generaci svého XC modelu Epic
13.03.2024 | Kategorie: MTB

Když se podíváme na současný trh s horskými koly, je zřejmé, že Specialized Epic 8 je výjimečným přírůstkem, který přináší nejen výkon, ale i inovace, které jsou v souladu s nejnovějšími trendy v cyklistice.

AKCE TÝDNE: Nejvýhodnější týdenní nabídky (11. 3 - 17. 3. 2024)
11.03.2024 | Kategorie: ostatní, akce týdne

Začátek nového týdne znamená další vlnu slev! Opět jsme tento týden nelenili a připravili jsme si pro Vás další přehled slev. Ať už máte jakékoliv přání, naše výběry Vám pomohou najít skvělé produkty a zároveň ušetřit peníze.