Giant představuje řadu silničních elektrokol Defy Advanced E+ Elite s motorem v zadním náboji

Giant představuje řadu silničních elektrokol Defy Advanced E+ Elite s motorem v zadním náboji

Datum vydání: 01.10.2024

Společnost Giant, světový lídr v oblasti cyklistických technologií, představila zcela novou řadu elektrokol Defy Advanced E+ Elite, která byla navržena a zkonstruována pro výkonnou silniční jízdu. Řada zahrnuje několik modelů včetně modelu Defy Advanced E+ Elite AR s velkoobjemovými 38mm bezdušovými plášti pro jízdu po šterkových cestách.
 
Tato nová řada elektrokol kombinuje některé základní vlastnosti oceňovaných silničních kol Giant Defy Advanced s bezproblémovou podporou šlapání, která je vyladěna speciálně pro výkonnou silniční jízdu. Díky kompaktnímu motoru v zadním náboji, lehkému karbonovému rámu a vidlici, skrytým ovládacím prvkům a vnitřnímu vedení kabelů skrývá elegantní design kola Defy Advanced E+ Elite jeho silné schopnosti. Výsledkem je kolo, které jezdci umožňuje zažít všechny vzrušující zážitky z tradiční silniční jízdy, ale s výkonem umožňujícím dojet dál a rychleji.



Základem kola Defy Advanced E+ Elite je nový motor SyncDrive Move Plus, který poskytuje dynamickou a přirozenou asistenci při šlapání. Tato lehká pohonná jednotka, integrovaná do zadního náboje, využívá energii, kterou vkládáte do pedálů, a zesiluje ji, aby vám pomohla překonávat prudké kopce, posilovat na rovinách a prodlužovat jízdu při menším pocitu únavy.
 
Motor v náboji je zkonstruován podle „exkluzivního jízdního vzoru E-Road“ společnosti Giant, který odpovídá způsobu šlapání silničních cyklistů. Při rozjezdu ze statické polohy postupně zvyšuje výkon, abyste měli plynulý pocit bez náhlých nárazů výkonu. Když přestanete šlapat a začnete vyjíždět, postupně snižuje podporu, abyste neměli pocit náhlé ztráty výkonu.

 
Motor SyncDrive Move Plus je poháněn ultratenkou baterií EnergyPak 400, která poskytuje 400 Wh energie ve vysoce účinném a lehkém systému o hmotnosti 2,3 kg. Po přidání rozšiřovače dojezdu typu EnergyPak 200 z láhve na vodu získají jezdci 600 Wh energie, což zajistí dojezd až 150 km při optimalizovaném využití baterie. Kryt baterie je vyroben z robustního hliníkového pláště a je hodnocen z hlediska bezpečnosti a odolnosti proti nárazu podle nejpřísnějších zkušebních norem v oboru.

Integrace systému

Každý prvek systému Defy Advanced E+ Elite je integrován pro optimální výkon a snadné použití. Začíná to tlačítkem RideControl Go, které je integrováno do horní rámové trubky pro rychlý a snadný přístup. Tlačítko lze použít k zapnutí nebo vypnutí elektrokola a také ke změně režimů výkonu. Barevné kontrolky LED zobrazují režim podpory a úroveň nabití baterie.


 
Motorový systém SyncDrive Move Plus zahrnuje technologii Smart Assist se senzory, které přesně měří výkon přiváděný do pedálů. Díky tomu motor poskytuje přesně takovou míru asistence, která vytváří přirozený a silný zážitek z jízdy, a zároveň optimalizuje energetickou účinnost jak pro jezdce, tak pro bateriový systém.

Aktualizovaná aplikace RideControl rozšiřuje stávající možnosti přizpůsobení motoru SyncDrive. Nyní si můžete zvolit, jak přesně chcete, aby systém fungoval. Pomocí aplikace můžete nastavovat od úsporného režimu Eco až po režim Power a sledovat všechny relevantní jízdní metriky během vaší aktivity.
 
Všechny modely jsou vybaveny bezdrátovými elektronickými pohony SRAM a také bezdrátovými klipy AXS na řídítkách, které jsou nastaveny tak, aby přepínaly režimy asistence, aniž byste museli sundat ruce z řídítek. (Model Defy Advanced E+ Elite 0 je vybaven přehazovačkami SRAM AXS Red a bonusovými tlačítky SRAM místo Blips). Integrované zadní světlo, umístěné v blízkosti horní části sedlové trubky, je vždy zapnuté a poskytuje lepší viditelnost na silnici.



Čistý silniční výkon

Na první pohled vypadá Defy Advanced E+ Elite jako každé jiné výkonné silniční kolo. Je úzce spjato s řadou vytrvalostních silničních kol Defy a sdílí mnoho stejných konstrukčních prvků, technologií a výkonnostních faktorů včetně geometrie rámu a klíčových komponentů.

 
Každý rám je ručně vyroben ve vlastním výrobním závodě společnosti Giant na kompozitové materiály, aby splňoval specifické cíle pro kritické faktory, jako je vertikální poddajnost. V zadní části kola pohlcují kapkovité sedlové vzpěry nárazy a vibrace, které se šíří od zadního kola směrem k jezdci. Vpředu pomáhá kompozitová vidlice třídy Advanced SL pohlcovat nárazy, které se šíří nahoru přes přední kolo.


 
Kromě rámové sady je každé kolo Defy Advanced E+ Elite vybaveno integrovanými komponenty, které dále zlepšují poddajnost. Prvním z nich je kompozitová sedlovka D-Fuse, která využívá kompozitový dřík ve tvaru písmene D, jenž tlumí nárazy a přidává malé množství pružení (až 12 mm). Tím se výrazně snižuje energie nárazů a vibrací, které procházejí sedlem.
 
Tato technologie je použita také v přední části kola s řídítky D-Fuse. Řídítka využívají podobné kompozitní trubky ve tvaru písmene D na horní části, které zvyšují poddajnost vůči vozovce. Mají také jedinečný ergonomický tvar s krátkým dosahem a 8stupňovým zkosením v kapkách pro stabilnější ovládání ve sjezdech.

 
Představce Contact SLR Aero Light nebo Contact SL Aero Light (podle řady) jsou vyrobeny z tuhého kompozitního materiálu a mají aerodynamicky optimalizovaný tvar. Jsou vybaveny vnitřním vedením kabelů pro čistý vzhled a aerodynamický výkon. Každý model má volný prostor pro velkoobjemové 38mm bezdušové pláště a Defy Advanced E+ Elite AR se dodává s plášti připravenými pro jízdu po všech silnicích, které zajišťují hladkou jízdu na nerovných cestách.
 
Další informace najdete na giant-bicycles.com



Autor: Giant
Foto: Giant


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 

Reklama ► 
Reklama ► 

Reklama 
► 


Reklama 


Aktuální novinky a videa

Adolf Silva ukazuje pokroky v rekonvalescenci po pádu
08.11.2025 | Kategorie: ostatní
Bukovská ovládla evropský šampionát. Po sólové jízdě slaví zlato v Middelkerke
08.11.2025 | Kategorie: cyklokros
Sedmnáctiletá Barbora Bukovská potvrdila pověst mimořádného talentu a v belgickém Middelkerke se stala juniorskou mistryní Evropy v cyklokrosu.
Nejvzácnější produkt od Shimano míří na eBay. Karbonové kliky Dura-Ace FC-7800-C šokují cenou
03.11.2025 | Kategorie: silniční

Tohle není obyčejný komponent pro kolo, ale kousek cyklistické historie.

Bývalý mistr světa Costa ukončil profesionální kariéru
02.11.2025 | Kategorie: silniční
Mistr světa z roku 2013 Rui Costa oznámil konec kariéry a po sedmnácti letech opouští profesionální peloton.
Adolf Silva spustil videosérii o své léčbě
01.11.2025 | Kategorie: MTB
Elkov Kasper posiluje! Vrací se Kukrle, přichází Bittner, Ježek i mladý Rejzek
01.11.2025 | Kategorie: cyklokros, silniční
Hradecký tým Elkov Kasper odhalil posily pro sezonu 2026.
Bosch opouští Eurobike. Budoucnost cyklistického veletrhu je nejistá
31.10.2025 | Kategorie: ostatní
Napětí kolem budoucnosti veletrhu Eurobike dál roste.
Colnago se vrací na dráhu. Nový T1Rs je „nejvíce aerodynamické kolo v historii značky“
31.10.2025 | Kategorie: dráha, silniční
Po sedmi letech se Colnago vrací do světa dráhové cyklistiky s novinkou T1Rs, kterou označuje za nejvíce aerodynamické kolo, jaké kdy vyrobilo.
Izrael chce hostit Grand Départ Tour de France. „Všechno je možné,“ říká šéfka svazu
30.10.2025 | Kategorie: silniční
Prezidentka izraelské cyklistické federace Dafna Lang uvedla, že země je připravena přivítat největší cyklistický závod světa.
Budoucnost veletrhu Eurobike je nejistá. Dva klíčoví partneři se stahují
30.10.2025 | Kategorie: ostatní
Největší světový cyklistický veletrh Eurobike čelí zásadní krizi.
» více novinek a videí