Giant představuje řadu silničních elektrokol Defy Advanced E+ Elite s motorem v zadním náboji
Datum vydání: 01.10.2024
Společnost Giant, světový lídr v oblasti cyklistických technologií, představila zcela novou řadu elektrokol Defy Advanced E+ Elite, která byla navržena a zkonstruována pro výkonnou silniční jízdu. Řada zahrnuje několik modelů včetně modelu Defy Advanced E+ Elite AR s velkoobjemovými 38mm bezdušovými plášti pro jízdu po šterkových cestách.
Tato nová řada elektrokol
kombinuje některé základní vlastnosti oceňovaných silničních kol Giant
Defy Advanced
s bezproblémovou podporou šlapání
, která je
vyladěna speciálně pro výkonnou silniční jízdu
. Díky kompaktnímu
motoru v zadním náboji
,
lehkému karbonovému rámu
a
vidlici
, skrytým ovládacím prvkům a
vnitřnímu vedení kabelů
skrývá elegantní design kola Defy Advanced E+ Elite jeho
silné schopnosti
. Výsledkem je kolo, které jezdci
umožňuje zažít všechny vzrušující zážitky z tradiční silniční jízdy, ale s výkonem umožňujícím dojet dál a rychleji.
Základem kola Defy Advanced E+ Elite je
nový motor SyncDrive Move Plus
, který poskytuje
dynamickou
a
přirozenou
asistenci při šlapání
. Tato
lehká
pohonná jednotka,
integrovaná
do zadního náboje
, využívá energii, kterou vkládáte do pedálů, a zesiluje ji, aby vám pomohla překonávat prudké kopce, posilovat na rovinách a prodlužovat jízdu při menším pocitu únavy.
Motor v náboji je zkonstruován podle
„exkluzivního jízdního vzoru E-Road“
společnosti Giant, který odpovídá způsobu
šlapání silničních cyklistů
.
Při rozjezdu ze statické polohy postupně zvyšuje výkon
, abyste měli plynulý pocit bez náhlých nárazů výkonu.
Když přestanete šlapat a začnete vyjíždět, postupně snižuje podporu,
abyste neměli pocit náhlé ztráty výkonu.
Motor SyncDrive Move Plus je
poháněn ultratenkou baterií EnergyPak 400
, která poskytuje
400 Wh
energie ve vysoce účinném a lehkém systému o
hmotnosti 2,3 kg
. Po přidání
rozšiřovače dojezdu
typu EnergyPak 200 z láhve na vodu získají jezdci
600 Wh
energie, což zajistí dojezd až
150 km
při optimalizovaném využití baterie. Kryt baterie je
vyroben z robustního hliníkového pláště
a je hodnocen z hlediska
bezpečnosti
a
odolnosti proti nárazu
podle nejpřísnějších zkušebních norem v oboru.
Integrace systému
Každý prvek systému
Defy Advanced E+ Elite
je integrován pro
optimální výkon
a
snadné použití
. Začíná to tlačítkem
RideControl Go
, které je
integrováno do horní rámové trubky
pro
rychlý
a
snadný přístup
. Tlačítko lze použít k
zapnutí
nebo
vypnutí elektrokola
a také ke změně režimů výkonu. Barevné kontrolky LED
zobrazují režim podpory a úroveň nabití baterie.
Motorový systém SyncDrive Move Plus
zahrnuje technologii Smart Assist se senzory
, které přesně
měří výkon
přiváděný do pedálů. Díky tomu motor
poskytuje přesně takovou míru asistence
,
která vytváří přirozený a silný zážitek z jízd
y, a zároveň optimalizuje energetickou účinnost jak pro jezdce, tak pro bateriový systém.
Aktualizovaná
aplikace RideControl
rozšiřuje stávající možnosti přizpůsobení motoru
SyncDrive
. Nyní si můžete zvolit,
jak přesně chcete, aby systém fungoval
. Pomocí aplikace můžete nastavovat od
úsporného režimu Eco
až po režim
Power
a
sledovat všechny relevantní jízdní metriky během vaší aktivity.
Všechny modely jsou
vybaveny bezdrátovými elektronickými pohony SRAM
a také
bezdrátovými klipy AXS na řídítkách
, které jsou nastaveny tak, aby
přepínaly režimy asistence
, aniž byste museli sundat ruce z řídítek. (Model Defy Advanced E+ Elite 0 je vybaven přehazovačkami
SRAM AXS Red
a bonusovými tlačítky
SRAM
místo
Blips
).
Integrované zadní světlo
, umístěné v blízkosti horní části sedlové trubky, je
vždy zapnuté a poskytuje lepší viditelnost na silnici.
Čistý silniční výkon
Na
první pohled
vypadá Defy Advanced E+ Elite
jako každé jiné výkonné silniční kolo
. Je úzce
spjato s řadou vytrvalostních silničních kol Defy
a sdílí mnoho
stejných konstrukčních prvků
,
technologií
a
výkonnostních
faktorů
včetně
geometrie
rámu
a
klíčových
komponentů.
Každý rám je
ručně vyroben ve vlastním výrobním závodě
společnosti
Giant
na kompozitové materiály, aby
splňoval specifické cíle pro kritické faktory
, jako je vertikální poddajnost. V zadní části kola
pohlcují
kapkovité sedlové vzpěry
nárazy
a
vibrace
, které se šíří
od zadního kola směrem k jezdci
. Vpředu pomáhá kompozitová
vidlice třídy Advanced SL
pohlcovat
nárazy
, které se šíří nahoru přes přední kolo.
Kromě rámové sady je každé kolo Defy Advanced E+ Elite
vybaveno integrovanými komponenty
, které dále
zlepšují
poddajnost. Prvním z nich je
kompozitová sedlovka D-Fuse
, která využívá
kompozitový dřík ve tvaru písmene D
, jenž
tlumí nárazy
a
přidává malé množství pružení
(až 12 mm). Tím se výrazně
snižuje energie nárazů
a
vibrací
, které procházejí sedlem.
Tato technologie je
použita také v přední části kola s řídítky D-Fuse
. Řídítka využívají
podobné kompozitní trubky ve tvaru písmene D
na horní části, které
zvyšují poddajnost
vůči vozovce. Mají také
jedinečný ergonomický tvar s krátkým dosahem
a 8stupňovým zkosením v kapkách pro
stabilnější
ovládání
ve sjezdech.
Představce
Contact SLR Aero Light
nebo
Contact SL Aero Ligh
t (podle řady) jsou vyrobeny z tuhého
kompozitního materiálu
a mají
aerodynamicky optimalizovaný tvar
. Jsou vybaveny
vnitřním vedením kabelů
pro čistý vzhled a
aerodynamický výkon
. Každý model má volný
prostor pro velkoobjemové 38mm bezdušové pláště
a Defy Advanced E+ Elite AR se dodává s plášti připravenými pro jízdu po všech silnicích, které z
ajišťují hladkou jízdu
na nerovných cestách.
Další informace najdete na
giant-bicycles.com
Autor: Giant
Foto: Giant
Sdílejte tento článek na:
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.
Více informací
beru na vědomí
Reklama
►
Reklama
►
Reklama
►
Reklama
►
Aktuální novinky a videa
Propalestinští aktivisté zablokovali cíl Vuelty, 11. etapa skončila bez vítěze
03.09.2025
| Kategorie: silniční
Napětí místo oslav cyklistiky. Jedenáctá etapa Vuelty skončila bez vítěze, když propalestinští aktivisté zablokovali cíl v Bilbau.
Německý Canyon v krizi. Šéf odchází a zakladatel Roman Arnold se vrací
03.09.2025
| Kategorie: ostatní
Německý výrobce kol Canyon čelí finančním ztrátám, problémům s kvalitou i poklesu poptávky po pandemickém boomu.
Vuelta 2025 - Výsledky 11. etapy
03.09.2025
| Kategorie: silniční
Vuelta 2025 - Výsledky 10. etapy
02.09.2025
| Kategorie: silniční
AKCE TÝDNE: Nejvýhodnější týdenní nabídky (1. 9. - 7. 8. 2025)
01.09.2025
| Kategorie: ostatní, akce týdne
Připravili jsme pro vás přehled nejlepších slevových akcí, které tento týden cyklistika nabízí!
Josef Černý po pěti letech končí v Soudal Quick-Step. Belgický tým už nemá českého závodníka
01.09.2025
| Kategorie: silniční
Belgický WorldTeam Soudal Quick-Step uzavřel soupisku pro sezonu 2026 a Josef Černý v ní chybí.
Novinka: Přilba Catlike Kompacto II
31.08.2025
| Kategorie: MTB, ostatní
Lehká a bezpečná městská helma s MIPS pro každý den.
Petr Vakoč a Kristýna Zemanová ovládli gravelové mistrovství republiky
31.08.2025
| Kategorie: gravel
Český gravel má nové šampiony.
Vuelta 2025 - Výsledky 9. etapy
31.08.2025
| Kategorie: silniční
Vuelta 2025 - Výsledky 8. etapy
30.08.2025
| Kategorie: silniční
» více
novinek
a
videí
Úvod
Novinky
MTB
Silniční
Dráhová
Cyklokros
Ostatní
Video
Cyklokros
Dráhová
MTB
Silniční
Ostatní
Fotogalerie
Trénink
Výživa
Soutěže
Kalendář
Partneři
Kontakty
Přihlášený uživatel:
Nejste přihlášen(a).
přihlásit
registrovat