Giant představil nejnovější generaci svých gravel kol

Giant představil nejnovější generaci svých gravel kol

Datum vydání: 18.07.2024

Společnost Giant představila nejnovější generaci svých gravel kol s kompozitovým rámem Revolt, Revolt Advanced Pro a Revolt Advanced. Obě řady jsou postaveny na přepracovaných rámových sadách, které vyvažují rychlost a efektivitu při závodech s charakteristickou poddajností a ovladatelností kol Revolt.

 
Rámové sady jsou doplněny speciálně vyrobenými komponenty včetně řídítek, sedel a WheelSystems vyvinutých speciálně pro jízdu na šotolině a závodění. Oba rámy jsou také vybaveny novými inovacemi, jako jsou vnitřně vedená lanka a snadno přístupný úložný prostor uvnitř spodní rámové trubky pro přepravu nářadí, svačiny a dalších nezbytností.
 
Nová řada byla vyvinuta ve spolupráci s profesionálními závodníky Giant v kategorii Gravel. Američan Cole Paton a Australan Brendan Johnston, oba špičkoví závodníci v seriálu Life Time Grand Prix, trénovali a závodili s prototypovými modely na klíčových závodech na začátku tohoto roku. V červnu Johnston na svém předprodukčním modelu Revolt Advanced Pro dokončil závod Unbound Gravel 200, jeden z nejprestižnějších a nejsoutěžnějších šotolinových závodů na světě.


Rychlá a všestranný

Rychlé a jednoduché nastavení kola Revolt vám umožní vyladit kolo podle vašeho způsobu jízdy. Tento integrovaný systém se skládá z excentrického, offsetového hardwaru, který lze snadno povolit, vyjmout a překlopit do dlouhého nebo krátkého nastavení pomocí běžného nářadí.
 
Kratší rozvor má za následek rychlejší a svižnější jízdu. Jedná se o skvělou volbu pro smíšený terén, který kombinuje zpevněné cesty s hladkou a rychlou šotolinou a hlínou. Díky citlivé odezvě v kombinaci s pneumatikami s menším průměrem (a nižší hmotností) je to chytrá volba, když na rychlosti, efektivitě a rychlém ovládání záleží nejvíce.
 
Dlouhá pozice prodlužuje rozvor, což zvyšuje stabilitu při jízdě po členitějším štěrku a hlíně. A díky zvýšené světlosti zadních pneumatik (až 53 mm) umožňuje zvolit velkoobjemové pláště pro lepší trakci a kontrolu. Dlouhá pozice je skvělou volbou pro jízdy a trasy, které zahrnují rychlé, drsné sjezdy a záludná terénní stoupání.


 
Snížené sedlové vzpěry s trubkami o malém průměru tlumí nárazy a vibrace na všech typech šotoliny, aniž by to bylo na úkor tuhosti při zatáčení, sprintu nebo stoupání. Kontaktní karbonová řídítka D-Fuse a sedlovka D-Fuse pomáhají vyhlazovat nerovnosti, zlepšují ovládání a minimalizují únavu na dlouhých tratích.
 
Sedlovka D-Fuse je vybavena kompozitovou osou ve tvaru písmene D, která pohlcuje nárazy a vibrace, čímž vytváří hladkou kvalitu jízdy a pomáhá minimalizovat únavu. Řídítka D-Fuse jsou vyrobena z trubek ve tvaru písmene D, které mají podobnou konstrukci jako sedlovka D-Fuse, vyznačují se lehkou konstrukcí a zároveň nabízejí vynikající vertikální poddajnost ve srovnání s řídítky kulatého tvaru pro hladší kvalitu jízdy.
 
Jezdci si mohou vybrat dodávanou sedlovku D-Fuse pro maximální poddajnost, nebo přejít na standardní kulatou sedlovku 30,9 mm či dropper post.


Chytrá integrace
 

Vnitřně vedená lanka nabízejí čistý, nepřeplněný estetický vzhled kokpitu a lepší aerodynamický výkon. Snadno přístupný úložný prostor uvnitř spodní rámové trubky vám umožní bezpečně přepravovat nářadí, svačinu a další nezbytnosti. Další integrované úchyty na horní rámové trubce, vidlici a zadní kapotáži usnadňují úpravu pomocí přídavných brašen nebo blatníků.


 
Díky novému vnitřnímu vedení kabelů a integrovanému úložnému prostoru uvnitř spodní rámové trubky rozšiřuje nový Revolt Advanced Pro své schopnosti rychlého a efektivního stroje na šotolinu. 
 
Nový Revolt Advanced Pro je postaven na přepracované rámové sadě, která vyvažuje rychlost a efektivitu při závodech s poddajností a ovladatelností.

Integrovaný úložný prostor
 
Úložný prostor, který je pohodlně umístěn uvnitř spodní rámové trubky, umožňuje jezdci bezpečně přepravovat nářadí, svačinu a další nezbytnosti.  


Vnitřní vedení kabelů
 
Představec Contact AeroLight je navržen s kanálem, který vede kabelové vedení do rámu a vytváří tak aerodynamický kokpit s elegantním a neokoukaným vzhledem, který neohrožuje nastavitelnost. 

Flip chip dropout
 
Na zadní kapličce lze pomocí flip chipu nastavit rozvor: krátký pro rychlejší ovládání nebo dlouhý pro lepší stabilitu na drsnějších cestách a štěrku. Dlouhé nastavení umožňuje použití pneumatik o větším průměru až 53 mm.



Giant je přední světová značka vysoce kvalitních jízdních kol a cyklistického vybavení.

Je součástí skupiny Giant Group, která byla založena v roce 1972, a kombinuje řemeslné zpracování, technologie a inovativní design, aby pomohla všem jezdcům naplno rozvinout jejich potenciál. Prostřednictvím svých výrobků, lidí a maloobchodních partnerů poskytuje Giant kompletní ekosystém kol a vybavení, který optimalizuje cyklistické zážitky a rozvíjí komunitu.

Další informace najdete na stránkách giant-bicycles.com.




Autor: Giant, Tým CykloRepublic
Foto: Giant

 
 

Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 
Reklama ► 
Reklama ► 



Reklama 


Aktuální novinky a videa

Francouzský cyklista chtěl překonat rekord, místo toho skončil ve vězení v Rusku
17.10.2025 | Kategorie: ostatní
Francouzský ultracyklista Sofiane Sehili se pokusil překonat rekord v jízdě napříč Eurasií, ale jeho ambiciózní výprava skončila dramaticky.
Štybar, Vakoč a Zemanová draží podepsané dresy na podporu Alex Borské
17.10.2025 | Kategorie: ostatní
Zdeněk Štybar, Petr Vakoč a Kristýna Zemanová spojily síly, aby pomohly mladé sportovkyni Alex Borské.
Tadej Pogačar poražen. Ve vlastní výzvě dojel za britským amatérem
14.10.2025 | Kategorie: silniční
V letošní sezoně vyhrál téměř všechno, co mohl. V jejím závěru však slovinský cyklista Tadej Pogačar zažil pocit, který už dlouho nepoznal, do cíle totiž nedojel jako první.
Julia Kopecký šestá na MS v gravelu. Pomohla týmové kolegyni k titulu
13.10.2025 | Kategorie: gravel
Fantastický výkon a nejlepší český výsledek v historii světového šampionátu v gravelu.
Pogačar má na příští rok velké plány. Vrátí se na Giro a vynechá Paříž Roubaix
13.10.2025 | Kategorie: silniční
Slovinec údajně zvažuje, že na jaře 2026 zvolí o něco mírnější program než letos.
14. ročník Cyklistického loučení s létem v Buzicích 11. října
08.10.2025 | Kategorie: ostatní
Zveme vás na Cyklistické loučení s létem, které se koná v sobotu 11. října 2025 v Buzicích u Blatné.
ATT Investments končí sezonu jako světová kontinentální jednička
07.10.2025 | Kategorie: silniční
Tým ATT Investments má za sebou historicky nejlepší sezonu.
Czech Tour povyšuje do UCI ProSeries a chce se zařadit mezi závody WorldTour
06.10.2025 | Kategorie: silniční

Czech Tour čeká velký krok vpřed. Od roku 2026 bude český etapový závod součástí kalendáře UCI ProSeries.

Israel Premier Tech se přejmenuje kvůli protestům a tlaku sponzorů
06.10.2025 | Kategorie: ostatní
Cyklistická stáj Israel Premier Tech se od příští sezony představí pod novým názvem.
Nezastavitelný Tadej Pogačar. Po světovém zlatu vybojoval i evropský titul, Češi v cíli chyběli
05.10.2025 | Kategorie: silniční
Slovinec Tadej Pogačar potvrdil pozici fenoména současné cyklistiky. 
» více novinek a videí