Colnago představilo nový model C64

Colnago představilo nový model C64

Datum vydání: 14. 2. 2018

Colnago C64 je vyráběné ručně „na míru“, jak by se řeklo v Itálii, s revolučními trubkami, které jsou větší, lehčí a pevnější.

Model C64 je výsledkem dvouletého vývoje. Kolo bylo navrženo na základech téměř nezměřitelné historii inovací a úspěchů, kterých Colnago v cyklistice dosáhlo, počínaje rokem 1954. Trubky a spojky jsou na modelu C64 vyrobeny z nejušlechtilejšího karbonu.

Colnago C64 odráží letité zkušenosti Ernesta Colnaga, jenž získal na své dlouhé cestě za cyklistickou dokonalostí.
 
C64 má spoustu nových prvků: karbonové spojky na rámu a vidlici, aerodynamickou sedlovku s integrovanou objímkou, sedlovou trubku v provedení monocoque a brzdy systému direct-mount. Všechny tyto detaily posouvají rám do jiné dimenze.

Lehkost, stabilita a odolnost jsou povýšeny na úroveň garantující jedinečný jezdecký zážitek.

 
 
Karbonová monocoque vidlice modelu C64 je navržená tak, aby byla oporou integrovanému tělu přední brzdy s držáky na uchycení systému se dvěma klouby. Tento brzdový systém je pevnější, účinnější a více aerodynamický. Design vidlice je tvarově napojený na hlavovou mufnu rámu, čímž přináší benefity lepší aerodynamiky, vysokého komfortu a precizního řízení.
 
 
Colnago na modelu C64 používá standard ThreadFit 82.5. Ten spojuje spolehlivost s praktičností závitového systému BSA, šířku a větší tuhost standardu PressFit. Uvnitř středového prostoru je duralová vložka se závitem, do níž jsou zašroubovány dvě misky z lehké slitiny. Do nich jsou vlisovaná ložiska, které je možné podle potřeby měnit. Standard ThreadFit82.5 je kompatibilní se všemi středy standardu PressFit 86.5 (BB86).
 
C64 využívá karbonové monocoque koncovky se zevnitř uchyceným a vyměnitelným hákem přehazovačky, jejichž výhodami jsou pevnost, váha a životnost.
 
 
Pro lepší aerodynamiku a komfort byla pro C64 použita speciální sedlovka využívající osvědčenou kovanou duralovou hlavu ve spojení s užším průměrem sedlové trubky (27.2mm). Profil sedlovky se seříznutou zadní částí pak přispívá ke zlepšené aerodynamice.
 
Monocoque sedlová trubka je zkonstruovaná z jednoho kusu, sedlová trubka rámu C64 je lehčí a především pevnější.
 

 
Objímka sedlovky je integrovaná do horní rámové trubky pro čistější estetiku a lepší aerodynamiku. Mechanismus je zcela ukryt uvnitř rámu a je snadno přístupný imbusovým klíčem. Toto řešení taktéž ochraňuje mechanismus před nečistotami.

Brzdy modelu C64 jsou uchyceny systémem direct-mount. Jeho hlavní výhodou je ideální integrace s rámem a vidlicí jak z pohledu struktury, tak aerodynamiky. To se pak přenáší do lepšího tlumení a citlivějšího dávkování brzdného účinku.
 
Podobně jako u všech vrcholných modelů Colnago, i model C64 je dostupný ve verzi s diskovými brzdami. Využívá standardní flat-mount Shimano uchycení s 12mm osou: 100x12 vepředu, 142x12 vzadu.
 
Asymetrické řetězové vzpěry, na pravé straně (straně řazení) je vidlice rozšířená, jak jen to konstrukce umožňuje, stejně tak na levé straně je průměr trubek zvětšený. Rám je tak ještě pevnější a díky použití trubek většího průřezu zároveň lehčí.
 

   
Tělo hlavového složení je vyrobeno ze speciálního polymeru, složeného z karbonových vláken a jedinečné struktury nylonu a elastomerů. Toto provedení tak více absorbuje jízdní vibrace a povyšuje jak jízdní zážitek, tak komfort.
 
Testy ve větrném tunelu na modelech Concept a V2-r vedly Colnago ke studiu dalších aerodynamických výhod pro model C64. Na základě zjištění v oblasti aerodynamiky úchyty na košík lehce zapustili do spodní rámové trubky.
 

 
Kabely pro mechanické řazení jsou vyrobeny z polymerů a jsou uzpůsobeny pro snazší montáž, lepší kompatibilitu s elektronickými sadami a redukcí váhy. 
 
Zdroj a foto: TZ 
COLNAGO & ASSOS ProShop Praha

C64-BFBL-copia C64-BFBL-rear-copia C64-BFWH-copia C64-PKBK-copia C64-PKBK-rear-copia C64-PKSL-copia C64-PKSL-rear-copia C64-PKWH-rear-copia colnago-C64-bila colnago-C64-cervene colnago-C64-jpg colnago-C64-kolo
Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama 
   


Aktuální novinky a videa

Velký výprodej elektrokol Stevens 2017-18
15. 11. 2018 | Kategorie: MTB, ostatní
Dnes se podíváme na několik zajímavých tipů z oblasti stále populárnější - elektrokola.
TOP 10 nesmazatelných cyklistických momentů
14. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Podívejte se na deset nezapomenutelných cyklistických momentů.
Ultralehké komponenty v silniční cyklistice pro rok 2019
13. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Žebříček pěti novinek ultralehkých komponentů pro silniční cyklistiku.
Maxbike mistrovství Planety již tento víkend
13. 11. 2018 | Kategorie: dráha
V sobotu a v neděli 17. a 18. listopadu se na motolském velodromu uskuteční závody mistrovství České republiky v dráhové cyklistice v rámci tradičního mítinku Maxbike mistrovství Planety – Velká cena hlavního města Prahy.
Slavnostní večer TOMKET Pražského MTB poháru 2018 se blíží!
12. 11. 2018 | Kategorie: MTB
Už jenom jediná akce se musí uskutečnit a program TOMKET Pražského MTB poháru 2018 bude uzavřený a budeme se těšit na ročník 2019.
Van der Poel dál dominuje cyklokrosu
11. 11. 2018 | Kategorie: cyklokros
Mistr Evropy vyhrál už podeváté v sezoně, podruhé ve dvou dnech. 
SRAM Red eTap 12 speed
11. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Dvanácti stupňový Sram Red eTap byl poprvé testován na závodě Saitama Criterium.
Froome odstartuje sezónu v Kolumbii
11. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Čtyřnásobný vítěz Tour de France odstartuje sezónu na etapovém závodě Colombia Oro y Paz.
2009: Sagan přestupuje mezi profesionály
9. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Podívejte se na reportáž z roku 2009, kdy Slovák Peter Sagan přestupoval mezi profesionály do týmu Cannondale.
Král cyklistiky již 28. listopadu
9. 11. 2018 | Kategorie: MTB, ostatní, silniční
Již 28. listopadu večer bude korunován v přímém přenosu na ČT Sport od 20.15 hodin nový Král cyklistiky pro rok 2018.
Canyon Inflite CF SLX
9. 11. 2018 | Kategorie: cyklokros
Prohlédněte si cyklokrosové kolo Mathieua van der Poela.
Vakoč se vrací do závodního kolotoče
7. 11. 2018 | Kategorie: silniční
Petr Vakoč se vrací do pelotonu! Český profesionální jezdec po srážce z náklaďákem a následným těžkým zraněním plánuje první start za méně než 100 dní.
» více novinek a videí

 
Reklama