ATT Investments vstupuje do nové sezóny v sedmnácti lidech s osmi nováčky

ATT Investments vstupuje do nové sezóny v sedmnácti lidech s osmi nováčky

Datum vydání: 10.11.2023

Na tradiční úvodní listopadový kemp ve Špindlerově Mlýně dorazilo všech sedmnáct cyklistů, s nimiž ATT Investments podepsal smlouvu na další sezónu. Mezi nimi osm nových tváří. Třetí příčka mezi evro​pskými kontinentálními týmy uplynulé sezóny je předpokladem ještě kvalitnějšího závodního programu.

Už potřetí hostil úvodní soustředění Amenity Resort. Od úterka do pátku bylo na programu především všeobecné seznamování včetně představení závodního programu. Co se týče pohybu, tradičně se nejezdilo na bicyklech, ale chodilo po horách. Bajky přijdou na řadu v prosinci na jižní Moravě.

Kdože se tedy v Krkonoších sešel?

Z letošní sestavy to byli Pavel Camrda, Tomáš Jakoubek, Jan Kašpar, Jakub Otruba, Jiří Petruš, Michal Schuran, Matúš Štoček, Daniel Turek a Márton Dina.

Jak vidno, Jakubu Otrubovi jeho námluvy s jedním Pro týmem a třemi World týmy nedopadly. O demotivaci ale nemůže být ani řeč. Jakub je podle jeho vyjádření odhodlán jít do přípravného období s ještě větším nasazením s cílem pokusit se o postup výš v dalším roce.

Co se týče nových tváří, tým je hodlá v následujících dnech postupně představit na sociálních sítích.

„Změny v sestavě tým oproti letošku podle mých odhadů zkvalitnily, což byl také cíl. A tím, že zůstal Jakub Otruba, vstupujeme do sezóny jednoznačně silnější,“ řekl šéf a majitel týmu Radim Kijevský.

Závodníci budou i v dalším roce sedlat bicykly Lapierre, opatřené vypletenými sety FFWD a osazené komponenty Shimano Dura Ace Di2. Letošní závodní modely přecházejí na pozici tréninkových bicyklů a modely 2024 se stanou závodními stroji. 

Dresy, které znovu vyrobí italská firma Alé, doznají pouze upgrade, takže změny nebudou výrazné. 

Závodní program je v podstatě hotov. Pochopitelně v průběhu sezóny může doznat změn, ale nikoli zásadních. Coby třetímu evropskému kontinentálnímu týmu v roce 2023 podle žebříčku UCI mají organizátoři závodů nejnižší kategorie povinnost umožnit start na těch závodech, o něž český tým projeví zájem. Což samo o sobě je nejpodstatnějším předpokladem zkvalitnění i závodního programu.

Nejprestižnější jsou pochopitelně závody vyšší než dvojkové kategorie. Letos jich tým absolvoval osm a v příštím roce by jich mělo být ještě více. V plánu jsou nově jedničkové etapové závody v Itálii, Francii a Rakousku, jakož i letošní v Estonsku, Chorvatsku i oba rumunské, samozřejmě také Czech Tour a Okolo Slovenska. Vedení týmu vyvíjí opětovně úsilí dostat se vedle Okolo Maďarska i na druhý etapový závod kategorie 2.Pro Okolo Slovinska. 

Změny nastaly i v řadách zaměstnanců. Do pozice jedničky ve funkci sportovního ředitele se posunul Jaromír Friede. Dalšími dvěma budou jednak vicemistr světa v cyklokrosu Petr Dlask, který tuhle pozici zastával už v předešlých letech, a pak nováček na této pozici, který týmem v předešlých letech prošel coby aktivní závodník, Vojtěch Řepa. Vojta je sice stále hodně mladý, ale jeho dvouapůlleté angažmá v Equipo Kern Pharma včetně účasti na španělské Vueltě mu zcela jistě propůjčují příznivou kvalifikaci pro výkon této funkce. Tým navíc najal nově trenérského specialistu.

Složení týmu, materiál, závodní program, podpůrný tým. To všechno nese známky minimálně stejné, ale spíše vyšší kvality než letos. 

Zbývá ještě dosadit atmosféru v týmu, speciálně mezi závodníky.

„Z prvních dojmů to vypadá, že atmosféra v týmu je nejlepší, jakou jsem dosud zažil,“ řekl k tomuto pro fungování týmu nikoli nepodstatnému fenoménu kapitán týmu Jiří Petruš.

Zdroj: TZ ATT Investments, foto: Filip Bezděk


Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím souborů cookies pro marketingové účely.Více informací
beru na vědomí
Reklama ► 

Reklama ► 
Reklama ► 


Reklama 


Aktuální novinky a videa

Bosch opouští Eurobike. Budoucnost cyklistického veletrhu je nejistá
31.10.2025 | Kategorie: ostatní
Napětí kolem budoucnosti veletrhu Eurobike dál roste.
Colnago se vrací na dráhu. Nový T1Rs je „nejvíce aerodynamické kolo v historii značky“
31.10.2025 | Kategorie: dráha, silniční
Po sedmi letech se Colnago vrací do světa dráhové cyklistiky s novinkou T1Rs, kterou označuje za nejvíce aerodynamické kolo, jaké kdy vyrobilo.
Izrael chce hostit Grand Départ Tour de France. „Všechno je možné,“ říká šéfka svazu
30.10.2025 | Kategorie: silniční
Prezidentka izraelské cyklistické federace Dafna Lang uvedla, že země je připravena přivítat největší cyklistický závod světa.
Budoucnost veletrhu Eurobike je nejistá. Dva klíčoví partneři se stahují
30.10.2025 | Kategorie: ostatní
Největší světový cyklistický veletrh Eurobike čelí zásadní krizi.
AKCE TÝDNE: Nejvýhodnější týdenní nabídky (27. 10. - 02. 11. 2025)
26.10.2025 | Kategorie: ostatní, akce týdne
Připravili jsme pro vás přehled nejlepších slevových akcí, které tento týden cyklistika nabízí!
Češi září na MS na dráze: Peterka sedmý, Ševčíková devátá v omniu
25.10.2025 | Kategorie: silniční

Čeští dráhoví reprezentanti předvádějí na mistrovství světa v Santiago de Chile velmi solidní formu.

Tour de France 2026 odhalena, odstartuje v Barceloně a vyvrcholí v Alpách
23.10.2025 | Kategorie: silniční
Organizátoři představili trasu Tour de France 2026.
Vimperský cyklokros TBC série startuje 1. listopadu
23.10.2025 | Kategorie: cyklokros
Zveme vás na pátý závod TBC série 2025, cyklokros ve Vimperku v areálu Vodník, kde bude partnerem závodu opět CYKLOŠVEC, Galaxy bike, Cyklostar a Progress sportswear.
Strava stáhla žalobu proti Garminu tři týdny po jejím podání. Co bude dál?
22.10.2025 | Kategorie: ostatní
Pouhých 21 dní po zahájení právního sporu Strava překvapivě stáhla svou žalobu na Garmin kvůli údajnému porušení patentů.
Ketony a cyklistika: zázračné palivo, nebo slepá ulička?
21.10.2025 | Kategorie: ostatní

Vyplatí se jim věřit, nebo jde jen o předražený trend?

» více novinek a videí